Balders hage

[Foto: Hemmakatten]
 
Det blev en cykeltur på stan och ett stopp vid Balders hage som jag har velat gå till ett antal veckor. Idag blev det äntligen av och det är alltid lika trevligt att titta runt på de fina prylarna. Sortimentet har utökats en del med nya märken såsom House Doctor, Madam Stoltz mfl. Och som alltid finns det söta porslinet, servetterna och textilierna från GreenGate. Jag håller nästan alltid i en mugg från detta danska designföretag när jag är i butiken och habegäret brukar slå till. Och ibland blir det ett inköp, dock inte denna gång. Men väl en hel del ögongodis vilket många gånger kan vara gott nog.
 
[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2014 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0