Svenska flaggans dag

[Foto: Hemmakatten]
 
Nationaldagen. Svenska flaggans dag. Röd dag. Och till på köpet fredag. Det lyser ledigt om den här dagen! :) Efter en lugn start är det packning som står på schemat. Visst finns det ett uttryck som heter Less is more men jag brukar alltid ta med mig lite mer än vad som behövs. More is more... Jag vet inte förrän jag är på plats vad jag kommer känna för att ta på mig helt enkelt. Hur är det för er- packar ni lätt eller tar med mycket? Jag har några basplagg som alltid åker med i väskan, shorts, linnen, favoritklänning och skor men sedan brukar jag ta lite olika outfits för att kunna variera när jag väl är på plats, lite beroende på hur varmt det är, vad man gör och vilket humör man är på. Lyxproblem jag vet, men det är rätt kul att planera inför en resa. Snart ska jag ta en paus i packandet och göra några ärenden, växla pengar bland annat, och fixa det sista inför resan. Skönt med en ledig dag som kan ägnas åt allt detta. Sedan är det en utställning på Högskolan för design och konsthantverk som jag hoppas hinna titta in till. Hoppas du får en fin fredag!
 
© COPYRIGHT 2014 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0