Glad midsommar

[Foto: Hemmakatten]
 
Jag tjuvstartar raskt med en midsommarbild för att hinna vara med i Fabrikens torsdagstema som är just midsommar. Hade egentligen tänkt vänta till imorgon när ljuset var bättre men jag kör ändå. Det rosenmönstrade tyget är ett fynd från second hand-marknaden Reningsborg som jag använder som duk. Kanske blir det ett kuddfodral så småningom om jag hittar en lätt mönsterbeskrivning. En bukett blommor hör till, särskilt blåklinten som är söta. På återseende och Glad midsommar om jag inte tittar in kort imorgon!
 
[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2014 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: maria at inredningsvis

Helt fantastiskt fina sommarfoton :) jag hoppas ni har bättre väder än här i GBG, sommaren tog tillfälligt avbrott tyvärr. Och på midsommar var vi på Amundön MEN det var kallt och blåsigt som attans...ingen höjdare haha

Ny post ute....underbara sommarsovrum att drömma om :)

Ha en härlig fortsatt vecka.

LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0