Lördag

[Foto: Hemmakatten]
 
En lugn start den här regniga lördagen. Vaknade av att regndropparna smattrade på tak och fönster. Frukost tillsammans med morgontidning och melodikrysset. Nu behagligt tillbakalutad i kökssoffan. Tittar på mina fina second hand fynd. Tennljusstakar, turkos porslinsvas med blomsterrelief (Guldkroken, Hjo) och småblommigt kuddfodral. Allt är fyndat på Reningsborg, som har öppet idag till kl 13, men jag vet inte om jag orkar lägga in en extra växel just nu. Det är skönt inne i stugvärmen med en kopp te, radio och läsning. Kanske blir det en sväng senare till något annat fyndställe, Erikshjälpen har öppet ill 15. Sedan är det väldigt skönt att bara njuta av en ledig lördag och ta det som det kommer.
 
[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2014 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0