IKEA-besök

[Foto: Hemmakatten]
 
För några dagar sedan var jag på IKEA och hittade en hel del fint. Särskilt gillar jag den snygga korgen i vattenhyacint med vita stålhandtag som heter Kastanjenöt. Jag antar att de är för utomhusbruk även om materialet känns lite känsligt för väta. Snyggt på altanen under tak. Med ett stort olivträd i. Bredvid hängmattan eller solsängen...Gärna tillsammans med den fina hyllan i stål för växter eller annat trevligt. Blåvitt känns också fräscht under sommarhalvåret. Både vad gäller textilier och porslin. Såg ett vardagsrum som jag skulle kunna kopera direkt, med rutiga fotöljer, vita soffor med snygga kuddar med blå rand samt blåblommigt porslin. Vi passade även på att äta en god lunch under besöket. Just nu finns "brygglunch" med varmrökt lax, delikatesspotatis och skagenröra med en efterrät bestående av jordgubbspaj för endast 65 kr om man är IKEA-family medlem. Gott till superpris. Tack Kamprad!
 
[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2014 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Inger

Idag har vi varit på IKEA och ätit brygglunch. Mycket gott till ett bra pris.

2014-06-09 @ 16:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0