Lavendel

[Foto: Hemmakatten]
 
En favorit i trädgården är den ljuvligt doftande lavendeln. Passar bra i kombination med rosor, och så avskräcker doften sniglar, bara en sådan sak. Jag tycker att den är vacker och jag ser fram emot att torka blommorna för att sedan använda i bakning. Det är väldigt gott. Just den här vita korgen med lavendel köpte jag till en vän som inflyttningspresent. Jag är riktigt sugen på att införskaffa något liknande till mig själv. Korgen och prydnaden i (vattenkannan i järn) finns hos Haga hem. Lavendel finns i lika storlekar och priser hos Plantagen.
 
[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2014 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0