Grekiska miljöer & hus

[Foto: Hemmakatten]
 
Under den mycket härliga semestern på Samos och den lilla byn Votsalakia tog vi många promenader, både till och från den närbelägna stranden, genom ett grönskande landskap till en strand längre bort, men även på huvudgatan genom hela byn. Det finns många fina hus att titta på längs ena vägkanten, och så havet och stranden på andra sidan förstås. Jag tycker om vad jag ser. Utsikten, vyerna, de vackra blommorna och växterna. Jag tittar på bilderna och minns värmen, ljuset och den sköna känslan av att vara på semester! Min favoritbild ser ni här ovan, den vackra blomman i förgrunden och det vita huset med blå dörr i bakgrunden. Jag hade definitivt kunnat tänka mig ett litet kalkstensvitt hus vid Medelhavet, eller vad säger du? :)
 
 
[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2014 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Grekland är bara så mysigt!!!:):)

2014-07-03 @ 23:39:39
URL: http://emeliied.blogg.se
Postat av: Inger

Ja tack, skulle gärna ha ett hus där. Underbara bilder.

2014-07-04 @ 13:09:34
Postat av: Helena

Det ser fantastiskt vackert ut med de vita husen och alla blommor som pryder både hus och trädgård.

2014-07-05 @ 21:28:30
URL: http://helenassota.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0