Dagens stilleben

[Foto: Hemmakatten]
 
Sista lördagen i juli månad inleds med ett blomsterstilleben från trädgården. Luktärtor som jag planterade i våras och som nu står i full blom och sprakar i olika färger. De gula blommorna växer vilt i trädgården och jag vet tyvärr inte vad de heter. Den som känner till namnet får gärna höra av sig. Den höga glasvasen de står i är ett second hand fynd, tennljusstakarna likaså. Vit frostad ljuskopp från Interiör design. 
 
[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2014 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Inger

Härliga blommor. Jag tror att den gula blomman heter praktlysing. Den är egentligen en odlad växt som blivit förvildad. Ha en härlig helg.

2014-07-26 @ 11:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0