Härligt armband

[Foto: Hemmakatten]
 
Jag fick några fina smycken i julklapp. Det var roligt. Jag har halsband från det här märket tidigare som jag köpte för flera år sedan i en butik i Borås. Sedan dess har jag tyvärr inte sett det igen. Inte förrän på julmarknaden vid Tofta herrgård i december. Gissa om jag blev glad över att se dessa skimrande alster igen! Jag kände igen dem direkt och det var kul att designern själv, Karin Oxe, var på plats för att berätta om sin formgivning. Hennes smyckeskollektion heter Manzana smycken & accessoarer och säljs hos ett fåtal återförsäljare i Västra Götaland. Jag har själv inte sett något liknande tidigare. Det är läckert med smyckesemaljen som glittrar och lyser i härliga färger. Mitt halsband i aprikos har numera fått sällskap av både örhängen och armband. Nöjd! :)
 
Läs mer om Manzana smycken här.
 
© COPYRIGHT 2014 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0