Onsdag

[Foto: Hemmakatten]
 
Ledig dag vilket alltid är härligt. Jag började dagen med träning: powerwalk och en joggingrunda på 5 km. Hoppas nu att halsen håller så att förkylningen inte blir värre. Det blev också en sväng på stan lite senare för att göra några ärenden och ett impulsköp från H&M som jag får se om jag behåller. Bäst att prova hemma i lugn och ro. Just nu följer jag matlagningsdramat i Sveriges Mästerkock på TV4. Det är så kul och inspirerande med matprogram. Bland annat råkade jag zappa in på ett avsnitt med Jamie Oliver där han stod och gjorde en helt underbart smarrig paj (såg ut som det i alla fall) på potatis och sparris med filodegsbotten. Googlade och hittade receptet här som jag tänker prova. Eller den här sparrispajen som också verkar god (utan potatis). Härligt med inspiration som sagt!
 
[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2014 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0