Hej fredag!

[Foto: Hemmakatten]
 
Äntligen fredag och en helg som närmar sig! Vet inte vad det är med mig just nu men jag går på lågvarv. Jag vill bara krypa upp i soffan under en varm filt och antingen se en bra film eller läsa. Kanske som för många andra den här årstiden. En ny förkylning tynger, energinivån är inte som den brukar. Det ska bli riktigt skönt med två lediga dagar. Ljusglimtar i tillvaron är ändå att det har blivit aningen ljusare aningen längre. Och årets första tulpaner är införskaffade och får sprida lite färg och helgkänsla i hemmet. Hoppas att du har en skön helg framför dig. Jag ska försöka göra så lite som möjligt. Bara vara. Hej så länge!
 
Jag frossar i några bilder till, blir så glad av färgerna på tulpanerna.
 
[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2014 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0