Dagens

[Foto: Hemmakatten]
 
Dagens frukost. Say no more. :) Den rutiga duken är ett secondhand fynd från Erikshjälpen. Det söta fatet med vindruvor kommer från samma ställe. Idag väljer jag mellan hemmamys eller en utflykt. Känner mest för att ta det lugn och eventuellt ta en vinterpromenad i de fortsatta minusgraderna istället för några timmar på buss och många timmar iväg. Men jag har inte bestämt mig ännu. Får se hur den här söndagen artar sig. Får nog vila en stund på saken... :)  Ha det fint!
 
[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2014 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Inger

Ha en bra söndag vare sig det blir utflykt eller hemmamys.

2014-01-26 @ 14:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0