Äntligen helg

[Foto: Hemmakatten]
 
Den här veckan kändes lång. Nu är jag äntligen hemma efter en lång dag. Middagen står i ugnen, ett glas rött är fyllt och sedan väntar ett avsnitt av På Spåret. Det behövs inte mycket för att jag ska känna mig nöjd. Jag njuter av det lilla i tillvaron. Vintern har nu definitivt kommit till Göteborg. Blåst och snö och hala vägar. Tur att dubbdäcken fungerar bra på cykeln så att det fortfarande går att få sin vardagsmotion. Det gäller bara att ta det lite lugnare i nedförsbackar och kurvor. Hoppas att du får en bra start på helgen. Nu väntar avkoppling!
 
© COPYRIGHT 2014 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Helena

Finns det dubbdäck till cyklar? Jag låter min cykel stå under vintern eftersom jag är så rädd att cykla ikull. Ha en skön helg!

2014-01-17 @ 21:24:13
URL: http://helenassota.se
Postat av: Inger

Ha en fin helg nu när vi fått vinter även här på västkusten.

2014-01-17 @ 23:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0