Pasteller

[Foto: Hemmakatten]
 
Visa några fina produkter i pastell, nyanser i rosa och turkost som jag för det mesta tycker om. Pigga och glada färger, särskilt fint i heminredning och detaljer som porslin, husgeråd och textilier. Den fina spegeln med rosa kant hade gärna fått flytta in hos mig. PIP Studio gör det härliga porslinet med blomster- och fågelmönster. Jag har några mugger från detta märke och det är alltid en njutning att dricka ur dessa. Assietterna och skålarna är mycket vackra och lyfter dukningen på ett enkelt sätt. Även handdukarna är väldigt fina. Skulle definitivt pigga upp badrummet hemma. Dessa bilder är tagna i butiken IEMS på Frölunda torg.
 
[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2014 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0