På stan

[Foto: Hemmakatten]

En trevlig tur på stan blev det under eftermiddagen och kvällen. Det blev både butiksspan och fika. Hos butiken Josephssons pågår lagerrea och där finns porslin, matlagningsprylar och designobjekt till bra priser. En liten sak fick följa med hem som jag visar vid annat tillfälle. Jag gillade vad jag såg i hörnan som visar sortimentet från Cult design. Och så den oefterhärmeliga Ernst så klart som designar med utgångspunkt i det rena och enkla med inspiration från naturen. Vitt, vitt, vitt blir det denna gång. Men det blev en hel del färgintryck också som ni ska få se senare.
 
Fika på Le Pain Francais och fina vita ljusstakar från Indiska.
[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2014 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0