Måndag

[Foto: Hemmakatten]
 
Fick några trevliga gåvor av pojkvännen som kom hem från sin skidresa igår. Det blev gott för både in- och utsida. Jag unnar mig väldigt sälla lyxiga hudcremer så jag blev mycket glad över Elisabeth Ardens Visible Difference som lovar resultat på 14-21 dagar. Tydligen ska huden bli skimrande, mjuk och förskönad. Jag väntar med spänning på resultatet! ;) Hur det blir med den saken återstår att se men en härlig ansiktscreme är i alla fall välbehövligt för en vintertrött hud. Och rött vin är alltid gott! Ha en fin måndag!
 
© COPYRIGHT 2014 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0