Inredningsrunda

[Foto: Hemmakatten]
 
Idag blev det en runda i butikerna, främst med inredningsfokus för att få lite inspiration och nya intryck. Först en sväng till Erikshjälpen i Högsbo industriområde, därefter tillbringades tid på Frölunda torg och då främst inredningsbutiken IEMS. Jag gillar vad jag ser hos IEMS. Snyggt skyltat och härliga färger. Ganska mustiga och mättade nyanser såsom bourdeaux, syren, plommon, apelsin, guld och koppar. Naturen verkar fortfarande göra stora avtryck i inredningen. Tycker jag ser småfåglar, ugglor, fjärilar och blomster överallt just nu. Jag blir alltid så sugen på inköp i den här butiken men höll mig och gjorde några mentala noteringar istället. Som t.ex. den läckra spegeln med kopparkant och kedja. Slutligen var det dags för IKEA där det blev både fika och några söta ljuslyktor i shoppingväskan. En trevlig inredningsrunda denna lördag som det gärna kan bli repris på när som helst. :)
 
[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2014 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0