Fynd i fina nyanser

[Foto: Hemmakatten]
  
Igår gjorde jag några fynd i butikernas rea. En härlig sjal från COS bland annat. Den spanade jag in redan i somras och nu när den var nedsatt till halva priset slog jag till. Jag gillar verkligen sjalar och den här nyansen tycker jag mycket om. Känns vårfräsch och pigg. Hos Zara blev det ett linne i puderrosa och en nätt grå stickad kofta. Grått är en annan favoritfärg som jag ständigt återkommer till. Det är lite lättare och gladare än svart och fungerar bra oavsett årstid. Jag glädjer mig över att det var väldigt bra pris på det inhandlade men nu får det vara färdigshoppat den här månaden. Tror jag. :)
 
[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2014 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Inger

Fina färger. Längtar efter härliga vårfärger och är trött på allt svart.

2014-02-02 @ 14:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0