Ett fång

[Foto: Hemmakatten]
 
Åh vad jag tycker om rosor. När det är riktigt röda och riktigt lyser. Och så ska de dofta så klart. Den här buketten fick jag igår på alla hjärtans dag vilket så klart gjorde mig glad. Det blev en god middag hemma och sedan finalen i På spåret. Mina favoriter tog hem segern; sympatiska Helena von Zweigbergk och Göran Everdahl som jag har lyssnat många gånger på i radioklassikern Spanarna. Nåväl, en bukett med snittblommor lyser verkligen upp rummet. Och jag hoppas den håller länge. Precis som kärleken... ;)
 
Nu är det dags för en tur till det stora möbelvaruhuset igen. Lördagsnöje!
 
[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2014 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0