Skyltfönsterinspiration

[Foto: Hemmakatten]
 
Här kommer några bilder från en promenad jag tog en sen eftermiddag. Jag strosade en riktigt lång runda och svepte förbi ett antal skyltfönster, samt slank in på Åhléns en sväng för att värma mig. Ovan: en fin hyacintplantering såg jag hos Krypton form. Nedan: Designtorgets tolkning av jul med svart elljusstake och en sober variant i svart gjutjärn, samt allra längst ner hittar men ett arrangemang hos just Åhléns med röda ljus i grå kruka.
 
[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2014 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, fråga gärna först men kom framför allt ihåg att ange källa och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Robex Lundgren

finna bilder

2014-12-04 @ 08:42:39
URL: http://ghgumman.blogg.se/
Postat av: Ljuvliga Drömmar

Vilka härliga inspo-fönster! :)

2014-12-04 @ 08:54:01
URL: http://ljuvligadrommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0