Promenad


[Foto: Hemmakatten]
 
Jag tar mig en långpromenad varje dag och när jag var hemma hos familjen under juldagarna gick jag förbi den vackra hembygdsgården i Bollebygd. Man har bevarat några röda stugor och det gillar jag. Varför gör man inte den här typen av gärdsgårdar längre. Är väldigt fint som staket. Igår blev det också en lång runda och den friska luften bet verkligen i kinderna. Just i dessa dagar är man lite som Bambi på hal is då snö och is om vartannat täcker trottoarer och gångbanor. Det gäller att hålla tungan rätt i mun när man trippar (och vissa dagar stövlar) fram... Om en stund ska jag ta en ras
 
[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2014 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, fråga gärna först men kom framför allt ihåg att ange källa och länka till Hemmakatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0