Julfika

 
[Foto: Hemmakatten]
 
Under gårdagens julfika med familjen passade jag på att fotografera den vackra julinteriören. En ståtlig gran, sprakande röda tulpaner, hyacinter, ljus och andra fina prydnader. Huset gör sig utmärkt i jul- och vinterskrud. Idag är det flera som är tillbaka på jobbet igen. Jag är fortsatt ledig och ska ta tag i min uppsats som ska vara klar inom två veckor. Har läst in mig en del i ämnet, men ska att läsa lite till och sedan börja skriva. Ha en fortsatt bra dag!
 
[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2014 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, fråga gärna först men kom framför allt ihåg att ange källa och länka till Hemmakatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0