Modeinspiration

[Foto: Hemmakatten]
 
Jag läste ett välfyllt nummer av Femina där modesidorna var späckade av snygga plagg, väskor och andra läckra accessoarer, sommarklänningar, fina shorts, chica dressar och mycket färg. Inspirerande att bläddra och sedan fundera över vad man själv har i garderoben som liknar det jag just sett och läst. Eller som jag kan leta efter second hand. Det var ganska skira tyger med färgstarka mönster, men också klassiska ränder i marint tema samt beige- och sandfärgade svala plagg. Mycket som var fint. Men jag ska kolla av innehållet hemma först. Jag slänger sällan kläder (skänker ibland) så det mesta finns kvar om än inte i garderoben alltid så i alla fall i lådor på vinden. Det blir till att rota någon dag.
 
© COPYRIGHT 2014 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0