Lördag

[Foto: Hemmakatten]
 
Vad trött jag är idag. Och vad skönt det är att vara ledig. Gårdagen bjöd på nervositet och anspänning inför ett möte och det krävde en hel del förberedelser, både i att läsa in sig på organisationen, mitt eget budskap och få rätt fokus i de egna tankarna. Det blev ett bra möte och samtal men det kommer med största sannolikhet inte att leda till något vidare. Så idag har jag tagit det lugnt. Ätit en god frukost och lyssnat på radion. Jag behöver återhämta för att sedan kunna ladda om.
 
Jag har bestämt mig för att läsa på universitetet i höst. Visserligen har jag ett antal år sedan tidigare i bagaget men jag väljer nu att göra något konstruktivt för att förkovra mig. Just nu googlar jag kurslitteratur inför det som komma skall. Det är inte direkt billigt, drygt 2000 kronor för en termins kursböcker... Man det ska bli kul ändå, det blir en riktig plugghöst! :)
 
© COPYRIGHT 2014 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, fråga gärna först och glöm inte att ange källa och länka till Hemmakatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0