Planteringsdags

[Foto: Hemmakatten]
 
Den här dagen började bra. Först en rejäl frukost och sedan en promenad i det fina vädret som avslutades med inköp hos kvarterets blomster- och grönsakshandlare. Idag är det nämligen dags att plantera dessa härliga penséer i balkonglådorna. Det fanns många fina färger att välja på men till sist blev det gula och lilavita som jag tycker lyser upp. Och gult passar ju bra inför den stundande påskhögtiden. Hoppas bara att de håller sig tills dess och klarar nattliga minusgrader. Senare i eftermiddag har jag bokat behandling för en ömmande rygg och sedan kanske det återigen blir en cykeltur med målet Reningsborg. Beror lite på hur mör jag är efter behandlingen. Ha en fin onsdag!
 
[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2014 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0