Gult



[Foto: Hemmakatten]
 
Då helgen som gick bjöd på otroligt fint väder har jag inte suttit vid datorn speciellt mycket. Nästan inte alls faktiskt vilket har varit väldigt skönt på sätt och vis. Det gör att jag har massor av foton från påsken. Jag vet att helgen är över men tycker om de gula fräscha tonerna så jag kör på med några inlägg till som har anknytning till dagarna som gick. Kärleken ville inte ha påskägg med godis i så det blev en annan present istället: en kokbok om 5-2 dieten istället. Snacka om kontrast, eller? ;-) Själv fick jag ett traditionellt påskägg av mor, i mitt gamla påskägg som har hängt med sedan jag var liten. En fin tradition tycker jag. Men jag lämnade faktiskt det mesta av det sockriga innehållet nu när jag åkte hem idag då jag känner att det har blivit lite väl mycket av det goda den sista tiden. Roligt att få ett påskägg i alla fall.
 
© COPYRIGHT 2014 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0