Dukning

[Foto: Hemmakatten]

Jag dukade i rosa och vitt under födelsedagsmiddagen. Det var en hel del att göra med förberedelserna så jag glömde att fotografera när allt var färdigdukat. Ett foto fick jag till innan vi satte oss till bords och jag grämer mig lite att jag inte hann ta fler. Jag hade valt assietter i rosa, rött och gult från Bruka design och snygga servetter i gult med rosa, lila och grönt slingrande blomstermönster. Jag var faktiskt nöjd om jag får säga det själv. Nåväl, istället blev det några bilder efteråt, i alla fall med pynt, duk och blommor kvar. Det var premiär för min födelsedagspresent, slagbordet från IKEA och det kom väl till pass denna sittning. Det blev en rosa duk från Serholt, ett fat från PB Home med vita fjädrar och rosaglittring blommigt påskägg inköpt hos TIll ditt hem, och den vackra tulpanbuketten var en del av födelsedagsuppvaktningen. Rosa och vit dukning känns vårigt och fräscht.
 
[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2014 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0