Mer inspiration

[Foto: Hemmakatten]
 
Mer inspiration till hemmet fick jag under gårdagen. Jag tog en tur till Nordstan efter jobbet då jag skulle köpa mitt favoritte Earl Grey hos Götheborgs Te- och Kaffehandel. De har en del rea nu pga flytt så det finns fynd att göra vad gäller temuggar och plåtburkar. Passade på att även kika in hos butiken Dimoda när jag ändå var i närheten. Dimoda har en hel del fina blomsterplanteringar, samt har snygga ljuslyktor, porslin och textil. Gick runt lite och fotade inspiration och tips till egna planteringar. Här kommer några av dessa bilder. Ha en fin tisdag!
 
[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2013 Hemmakatten
Mina texter & bilder får ej kopieras eller användas utan mitt tillstånd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0