Helgen som gick

[Foto: Hemmakatten]
 
Helgen som gick var fantastisk på alla vis. Soligt och varmt, bästa sällskapet, god mat, trevliga och mysiga stunder och härlig miljö. En fullpoängare faktiskt. Käringön visade sig från sin bästa sida och det kändes väldigt bra på alla plan att vara där. Första kvällen anlände vi ganska sent med färjan. En tur till matbutiken och sedan dags för middag vilket denna kväll fick bli pastasallad med tonfisk. Enkelt och gott.
 
Och nu är det snart dags igen att ge sig iväg igen. Imorgon bitti flyger jag till Nice för några dagars vistelse i omgivningarna. Ser fram emot att förlänga sommaren en smula och umgås med familjen. Det lär nog inte bli tillfälle att blogga men förhoppningsvis får jag med mig ett gäng bilder och upplevelser hem som jag kan visa nästa vecka. Jag ska i och för sig upp i ottan imorgon så det är möjligt att det blir ett inlägg till från helgens stunder. Vi får se! Ha det gott så länge!
 
[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2013 Hemmakatten
Mina texter & bilder får ej kopieras eller användas utan mitt tillstånd.

Kommentarer
Postat av: Inger

Önskar dig en trevlig resa och hoppas du får fina dagar i Nice.

2013-09-12 @ 03:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0