Trendfärg: orange

[Foto: Hemmakatten]
 
Senast på stan kunde jag inte låta bli att märka att orange verkar vara en het nyans i höst. Titt som tätt såg jag inredningsdetaljer i denna fina och varma färg. Måste säga att jag gillar det. Ska se om det finns mer i butikerna under nästa tur. Vad sugen jag är på att ersätta de röda detaljerna hemma med orange istället. Jag vet att det finns en del i förråd och skåp här hemma, kanske dags att leta fram det orange som finns, och eventuellt inhandla något nytt?
 
Här kommer i alla fall några spanbilder på höstens heta färg från butiken Balders Hage.
 
[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2013 Hemmakatten
Mina texter & bilder får ej kopieras eller användas utan mitt tillstånd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0