Provrummet

[Foto: Skärmdumpar från provrummet.se

Det är så skönt att sitta bekvämt i soffan. Tv:n är på och datorn ligger i knät. Det är kul att surfa runt lite, både bland favoritbloggarna och kolla hemnet eller inredningssiter för inspiration. Nu senast fastnade jag för en modesite: provrummet.se. Har inte varit på den innan men konstaterar att det finns en del fint till hösten; sköna stickade tröjor, mjuka klänningar och fina toppar (oversize känns bekvämt eller figurnära för att lyfta fram sina former). Jag gillar ju grått så den stickade toppen ovan med vid halslinning i chiffong föll jag för direkt. Och tänk att den bara är ett klick bort... De färgglada klänningarna piggar upp, fungerar bra som tunika över ett par värmande leggings. Här kommer några smakprov - mina favoriter - från provrummet.se.
 
[Foto: Skärmdumpar från provrummet.se]
 
© COPYRIGHT 2013 Hemmakatten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0