Orange II

[Foto: Hemmakatten]
 
Jag har inte släppt det orange temat ännu. Kollar fortfarande till när jag ser den här nyansen. Det lyser upp så fint den här årstiden och matchar lövens färgfyverkerier. Denna gång är det butiken Grandma´s skyltning som fångar mitt intresse. Väl inne i butiken slås jag som vanligt av de mycket intagande dukningarna som visas med en perfekt harmoni mellan textilier, porslin, ljus och dekorationer. Rekommenerar verkligen ett inspirationsbesök. De vackra ostronskålar kommer från Mateus och kuddarna från Chhatwal & Jonsson.
 
[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2013 Hemmakatten
Mina texter & bilder får ej kopieras eller användas utan mitt tillstånd.

Kommentarer
Postat av: Inger

Tack för fina inspirationsbilder. Orange är en perfekt höstfärg. Har plockat fram några gamla saker som är orange och köpt en fin krukväxt med orange blommor.

2013-10-22 @ 09:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0