Frukost

[Foto: Hemmakatten]
 
Halsen värker och det har snörvlats rejält här idag. Det har därför blivit en hemmadag. Hoppas kroppen har återhämtat sig till lördagens Finalloppet som innebär en mil terränglöpning. Banan är rätt kuperat och tuff. Förra året fick jag en bra tid men i år siktar jag på att bara ta mig runt. Det duger gott under dessa förutsättningar (långvarig förkylning och endast en joggingtur, visserligen på 1 mil, på tre veckor). Får sikta på en bra tid i ett annat lopp eller till nästa års finallopp istället.
 
Det blev en god frukost i alla fall vilket ger lite energi. Ibland är det extra trevligt att välja porslin till måltiderna och duka en fin frukostbricka. Tog fram den rosa muggen från IB Laursen som jag hade gömt och glömt i skåpet. Lade på en ren och ljus duk på köksbordet från Au Maison vilket gör att det genast känns lite fräschare. Hoppas du får en fin torsdag.
 
© COPYRIGHT 2013 Hemmakatten
Mina texter & bilder får ej kopieras eller användas utan mitt tillstånd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0