Doftsymfoni

[Foto: Hemmakatten]
 
Det är svårt att låta bli att gå förbi ett doftljus (dofttvålar fungerar också) utan att lyfta upp det och dra in den (förhoppningsvis) ljuvliga doften. Det tänds många ljus under detta halvår som stundar och ett och annat av dessa lysande fina detaljer för hemmet får också sprida sin väldoft. Jag har aldrig köpt ett doftljus från Voluspa, på grund av prislappen, men jag håller likväl i dem varje gång jag ser dem. Beundrar den vackra designen på förpackningen, de smyckade askarna och formarna, andas in och drömmer mig bort. Till Paris, till en annan värld, till bättre tider. Kanske blir det ett nästa gång. Det är bara så svårt att välja bland alla fina!
 
© COPYRIGHT 2013 Hemmakatten
Mina texter & bilder får ej kopieras eller användas utan mitt tillstånd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0