Dagens stilleben

[Foto: Hemmakatten]
 
Det var länge sedan jag hade ett dagens stilleben så idag tycker jag det är dags igen. Det infann sig lite inspiration också vilket alltid underlättar. Jag planterade en ny blomma i den vita krukan från Blomsterhuset i Bollebygd, samt ställde fram ett av de senaste loppisfynden från Myrorna, en röd nattljusstake med hjärtmönster. Den är söt (det var min kompis som hittade den på en av våra trevliga second hand-rundor) och passar fint till det röda keramikhjärtat.
 
Idag vill jag också passa på att riktiga ett stort tack till er som läser bloggen, och till er som kommenterar här ibland på Hemmakatten. Det värmer alltid och går inte obemärkt förbi även om jag inte alltid återgäldar hälsningarna (bassning på det!). Särskilt vill jag uppmärksamma Inger som alltid kommer med trevliga hälsningar vilket lyfter vardagen och gör att jag orkar fortsätta blogga. Tack Inger!
 

[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2013 Hemmakatten
Mina texter & bilder får ej kopieras eller användas utan mitt tillstånd.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller med om kommentarerna. Känns absolut mer meningsfullt då.

2013-10-31 @ 18:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0