Och så här blev det

[Foto: Hemmakatten]
 
Provade mig fram lite och så här ser det ut just nu på sidobordet i sovrummet. Nu när jag ser bilderna pendlar jag mellan att tycka att det blir för mycket saker = plottrigt och att det är fint. Får göra om snart igen tror jag. Kul att plocka och sätta ihop är det i alla fall. Och vad skönt det skulle vara att rensa bort och börja om från början. Med nya saker, en ny tapet och ny belysning...
 
[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2013 Hemmakatten
Mina texter & bilder får ej kopieras eller användas utan mitt tillstånd.
 

Kommentarer
Postat av: fia

Så mysigt med alla ljus . Riktigt fint .
önskar dig en trevlig dag.

2013-11-19 @ 09:38:22
URL: http://fiasdrommar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0