Nytt tillskott

[Foto: Hemmakatten]

Ett nytt tillskott till sjalsamlingen som börjar bli rätt omfattande är den här blå sjalen med ränder. Det var det enda jag shoppade under hela semestern. Och då på flygplatsen utanför Las Palmas i väntan på planet hem. Det var i grevens tid! ;) Ändå var det ganska skönt att inte gå i affärer under dagarna som gick men desto roligare att få med sig något hem. Mjuk och skön är sjalen och fin färg som piggar upp vilken outfit som helst. Det hänger runt halsen nu när jag ska möta höst- och vintervindarna.
 
[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2013 Hemmakatten
Mina texter & bilder får ej kopieras eller användas utan mitt tillstånd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0