När man minst anar det...

[Foto: Hemmakatten]
 
... så kommer inspirationen! Det senaste numret av Plaza interiör inspirerade mig till att fixa lite här hemma. Vet inte exakt vad det var som gjorde det, men det var nog det svala intrycket och så den lila eller rosa färgen. Plötsligt såg jag att jag har ju faktiskt några lila saker stående lite här och där. Varför inte sätta ihop dem tillsammans. Det passar även till rosa. Jag skred till handling direkt så nu ser det lite annorlunda ut på sidobänken i sovrummet. Men först får ni se omslagsbilden som inspirerade mig. Ha en fin måndag!
 
[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2013 Hemmakatten
Mina texter & bilder får ej kopieras eller användas utan mitt tillstånd.

Kommentarer
Postat av: Veronica Eriksson

Så härligt med inspiration ju! :)

2013-11-18 @ 09:54:57
URL: http://vveronicas.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0