Lysande inspiration

[Foto: Hemmakatten]
 
Nu när jag var en sväng i Bollebygd i helgen passade jag på att titta in i butiken Blomsterhuset i Bollebygd. Det var ett tag sedan och det var lika inspirerande som vanligt. Blomsterplanteringarna är fina och kreativa och dessutom så upplever jag att inredningsdelen har utökats vilket passar mig utmärkt. Det finns fler möbler än tidigare och fler snygga lampar. En hel del lampfötter, och även skärmar, i det nya trärena samt en supercool  bordslampa i guldig metall från Madam Stoltz (finns i två storlekar). Här kommer några bilder som smakprov. Det blir lampor i fokus idag då jag verkligen tycker om belysning i allmänhet och i synnerhet under den här mörka årstiden. Varde ljus!
 
[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2013 Hemmakatten
Mina texter & bilder får ej kopieras eller användas utan mitt tillstånd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0