Julfrossa del 1

[Foto: Hemmakatten]
 
Ja det går inte att undvika att julen har kommit till stan. I alla fall till butikerna. Var på Åhléns idag och där var julskyltningen igång och alla julsaker framme. Det finns en del fint det måste jag erkänna men jag väntar gärna till advent innan jag tittar mer specifikt efter något pynt. Så jag väntar med bilderna på julgranspyntet och visar istället "lagom mycket jul". Fint med det röda diskstället samt den runda brickan. Och ställa fram en påse julte på hyllan i köket tillsammans med saffransskorpor och rödmönstrade metallburkar räcker långt...Och så bara några söta tomtar också när vi ändå håller på. Och bara en fin adventsljusstake... Och... Nej, stoppar här nu, måste ha lite kvar till julfrossa - del 2!
 
 [Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2013 Hemmakatten
Mina texter & bilder får ej kopieras eller användas utan mitt tillstånd.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0