Vilodag

[Foto: Hemmakatten]
 
Igår blev en riktig vilodag. Snön yrde utanför och jag kände mig trött och förkyld. Tillbringade mestadelen av dagen inomhus med att titta på dvd, läsa och vila. Men trotsade frampå kvällen väderleken och tog en långpromenad i snön som yrde. Jag kan i alla fall konstatera att vad skönt det är att inte ha några planer och vissa dagar bara kunna kura inne, tända ljus och bläddra i några favoritmagasin. Precis så som jag vill ha det ibland.
 
© COPYRIGHT 2013 Hemmakatten
Mina texter & bilder får ej kopieras eller användas utan mitt tillstånd.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Krya på Dig!

Kul att du fortfarande tittar in ibland :)

2013-01-30 @ 11:12:47
URL: http://cissileandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0