Synat

[Foto: Hemmakatten]
 
I lördags strosade jag omkring på och runt Magasinsgatan. Mysigt kvarter med många trevliga butiker. Norrgavels skyltfönster var slående och tilltalande. Hade gärna sjunkit ner i en av deras mjuka soffor och sippat te. En butik som jag precis har upptäck men som jag har blivit tipsad om i många år är Miss Ragtime. Kvalitetssecond-hand och  vintage kombinerat med nytt. Här finns allt från läckra skor, väskor och mycket snygga smycken till härliga klänningar, jackor, byxor och toppar. En skön mix av riktigt fina grejer. Ett nytt favoritställe för min del.
 
© COPYRIGHT 2013 Hemmakatten
Mina texter & bilder får ej kopieras eller användas utan mitt tillstånd.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ser ut att finnas en hel del fint!

2013-02-09 @ 11:10:18
URL: http://www.intheheadofs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0