Svartvitt

[Foto: Hemmakatten]

Fick ett ryck häromdagen och plockade fram lite julpynt för att skapa ett svartvitt moodboard, eller ett litet stilleben hur man nu vill se det. Kände för det rena och enkla och satte ihop vad jag hade hemma. Gjorde en variant på adventsljusstake med ett enkelt blockljus och svarta stora siffror som man sätter fast i ljuset. Bra lösning tycker jag. Lika snyggt att sätta sifforna på var sitt kronljus också. Ska testa den varianten så småningom. Siffrorna och den fyrkantiga glasprydnaden med God-Jul finns hos Rum för Inspiration. Det vita plåtfatet kommer från Josephssons. Stenarna med budskap från Biddevind. Servetter från Mairo. Stjärnljusstaken av Pluto produkter kommer från Myrorna. Kostade 5kr. Det kallar jag fynd! :) Keramikmuggarna har jag gjort själv. Hjärtan i stål och i trä har jag hittat i olika butiker.
 
[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2013 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Helena

Vilket fint moodboard du har satt ihop. Tack för tipset:) Stilrent och snyggt med svart och vitt men jag är nog en aning traditionell och vill ha rött till julen.

Tack för din fina kommentar på min blogg! Det gjorde mig glad att du tycker att bakverken är fina:)
Ha en skön tredje advent!

2013-12-15 @ 11:15:00
URL: http://helenassota.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0