God fortsättning

[Foto: Hemmakatten]
 
Sovmorgon och god frukost på rödsmönstrat porslin från Greengate som jag tycker passar bra så här på annandagen. Jag tog med mig några skivor griljerad julskinka hem och det var riktigt gott på vörtbrödet. Den här dagen har inte ägnats åt några reor utan åt att baka, städa och tvätta. Och nu har det redan hunnit bli mörkt. Trist att det blir det så tidigt. Jag behöver komma ut i friska luften efter två dagars inomhussittande. Det kanske blir en cykeltur för at få lite motion, det känner jag skulle vara välbehövligt.
 
[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2013 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0