Crisp Champagne

[Foto: Hemmakatten]
 
Crisp Champagne är namnet på doftljuset från Voluspa som jag fick i julklapp. Lyxigare ljus får man leta efter. Den doftar verkligen underbart gott. Jag har aldrig unnat mig själv något från detta märke då jag tycker att det är för dyrt. Desto roligare att få det i julklapp då. Läcker förpackning är det också. Nu ska jag bara hitta rätt plats i hemmet för den fina runda asken i svart, guld och silver. Tror det blir i vardagsrummet någonstans till att börja med. Ljusen finns i hos många åteförsäljare både i vanlig butik och på nätet ex doftljusbutikenbluebox och royaldesign.
 
[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2013 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0