1:a advent

[Foto: Hemmakatten]
 
En del av första advent tillbringades på IKEA, detta härliga varuhus där det finns så mycket att titta på. Nu var det bara allsköns ljus jag skulle ha; doftljus, kronljus, värmeljus och så se om det fanns några prisvärda julblommor. Det gjorde det. Både hyacint och julstjärna fick följa med hem. Så ikväll har jag planterat lite och pysslat. Bara hänga upp adventsstjärnorna kvar men de tar jag imorgon. Till middag blev det lättlagat och en klassiker: varuhusets köttbullar med potatismos. 45 kronor = som hittat! Hoppas att du har haft en fin söndag. Hörs snart igen!
 
[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2013 Hemmakatten
Mina texter & bilder får ej kopieras eller användas utan mitt tillstånd.

Kommentarer
Postat av: Karin

Faktiskt en ganska mysig plats såhär års:)

2013-12-04 @ 08:26:45
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Karin

Faktiskt en ganska mysig plats såhär års:)

2013-12-04 @ 08:27:45
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0