Nöjd

[Foto: Hemmakatten]
 
Efter några dagars förkylning och ont i halsen är jag nöjd med att jag lyckades genomföra dagens simning på 1000 m i det som kallas Göteborg Simmet, i Delsjön. Jag tog det avsiktligt lugnt, ville bara genomföra det då det är en del av Göteborgsklassiken, men fick ändå en bättre tid än vad jag trodde. Tog det säkra före det osäkra och bröstsimmade hela vägen. Crawlen ska jag nöta nu till nästa års lopp.
 
Middagen lagar jag inte själv idag utan hämtade från favoritthaien på hörnet. Jag behöver inte ens säga vilken rätt jag ska ha (eller komma ihåg numret på rätten), tjejerna i köket, vet ändå. Vet inte om det är bra eller dåligt...:)
 
Nu ska jag vila i soffan ett tag och fortsätta känna mig nöjd med dagens bedrift. Ha en skön söndag!
 
© COPYRIGHT 2013 Hemmakatten
Mina texter & bilder får ej kopieras eller användas utan mitt tillstånd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0