Lördag

[Foto: Hemmakatten]
 
Tyvärr är jag inte på världens bästa humör idag. Funderar en hel del och längtar desto mer. Det här med mindfulness känns långt borta dagar som dessa men det får vara så ibland helt enkelt. Det har så klart varit skönt att vara ledig. Har försökt fokusera på att få mycket gjort för att skingra tankarna. Vaknade tidigt och tog mig en långfrukost på balkongen med dagens tidning. Sedan har jag tvättat, städat, handlat mat samt gjort ärenden och kollat bland reorna på stan i några timmar. Åt middagen utomhus på balkongen igen, det gäller att passa  på medan vädret tillåter, och nu väntar snart en engelsk deckare på SVT1 tillsammans med en nybryggd kopp te.
 
Har vilat helt från träning idag. Kände att kroppen behövde återhämta sig. Förhoppningsvis får jag till ett simpass utomhus imorgon söndag även om jag tycker att det är en smula läskigt att simma i sjön själv. Men håller jag mig hyfsat nära land borde det väl inte vara någon fara.
 
Hoppas du haft en skön lördag.
 
© COPYRIGHT 2013 Hemmakatten
Mina texter & bilder får ej kopieras eller användas utan mitt tillstånd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0