Ledig = träning

[Foto: Hemmakatten]
 
Äntligen en ledig onsdag. Det var ett tag sedan sist. Men dagen började tidigt ändå. Simträning stod på programmet, det är sista veckan som crawl-kursen pågår. Jobbigt och roligt på samma gång. Sedan hem för frukost och lite lugn läsning i de senaste inredningstidningarna för att ladda om batterierna. Därefter är planen, om jag orkar, att köra ett nytt simpass senare i eftermiddag, denna gång utomhus för att öva inför Göteborg simmet som är redan på söndag. Det närmar sig med stormsteg och det känns som idag är sista riktiga träningstillfället för det. Torsdag och fredag är det morgonträning samt jobb, och lördag behöver jag ha som återhämtningsdag. Ergo: endast idag återstår. Och det gick ju faktiskt bra att simma ensam i helgen. Att hålla sig nära land känns tryggt. Så bara kära bekymmer denna lediga dag. Jag behöver ju inte pressa mig det hårdaste utan kan ta det som en skön simtur. Jag kan ju intala mig det i alla fall... :)
 
© COPYRIGHT 2013 Hemmakatten
Mina texter & bilder får ej kopieras eller användas utan mitt tillstånd.

Kommentarer
Postat av: Inger

Lycka till med simningen i Delsjön i dag .

2013-08-18 @ 08:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0