Fikadopp

[Foto: Hemmakatten]
 
Jag försöker ta vara på dessa antagligen sista varma dagar. Gick lite tidigare från jobbet idag och cyklade ut till havet. Tog mig ett dopp och mumsade sedan på medhavd fika: te, mackor och så en blåbärsmuffins, min favorit för tillfället. Hoppas värmen håller i sig. Det märks att det har blivit mörkare nu på kvällarna och jag får nästan lite ångest. Vill inte ha kyla och mörker. Jag trivs som bäst på vår och sommar när det är ljust och lite varmare. Tur att jag om två veckor ska ta till värmen några dagar, Medelhavet väntar över en week-end!
 
[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2013 Hemmakatten
Mina texter & bilder får ej kopieras eller användas utan mitt tillstånd.

Kommentarer
Postat av: Inger

Tack för fina bilder. Bäst att njuta av sommaren som dröjer sig kvar. Vill inte tänka på kyla och mörker.

2013-08-27 @ 23:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0